SALONGENS NAMN " CRUZ PARADISE"


I sommar öppnar jag Salong och förflyttar hela min nagelstudio till verksamheten. Det är två tjejer till som ska jobba på salongen som är yrkes diplomerade som Make up artist, Nagelterapeut och Stylist . Vårt företags namn/loggan kommer att heta "Cruz Paradise", därför vill jag redan börja göra den igenkänd så att ni har klart för er att det är vi, Bli därför inte förvånade när jag skriver det på bilder/erbjudande och mm.

Kommer dessutom att börja att uppdatera fler bitar inom skönhets områderna eftersom vi expanderas mer och utvecklar salongen med framför allt Hår (löshår & uppsättningar), Ögonfrans Förläggning & Make up/ www.cruznails.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0