ERBJUDANDE!

I slutet mellan den 20 - 30 april behöver jag frivilliga kunder till min Nagel katalog & då är det Gele naglar som gäller, Förlägning i olika glitter färger för endast 150 kr.
Behöver frivilliga kunder som vill ha Nagel förlägning inom glitter fransk, en kund med Brons glitter, en annan kund med Grönt glitter, en annan kund med gult glitter, en annan kund med rött glitter, en annan kund med lila glitter, en annan kund med guld glitter och en annan kund med Svart glitter! Skriv gärna om du är intresserad att ställa upp med någon av dem färgerna, så skriver jag upp dig på listan. Vill ha Seriösa deltagare. Hör av dig till 0739275065 eller till min hotmail [email protected]!! MVH JENNI CRUZ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0