Skönhets premiär:


Välkomna till Relax världen, Hudvård till både damer och herrar!
Är glad att just du blir min kund, Efter tre Hudbehandlingar får du 50%
rabbat på vilken behandling du än vill göra! :)

Ansiktsmassage - Halvkroppsmassage + Rengöring: 200 kr (90 min)

Ansiktsbehandling - Hudanalys/kundkort, rengöring, portömning,peeling, närande mask, handmassage, 
ansiktsmassage, halvkroppsmassage vid halsen, nacke, axlar och armar, varma och kalla handukar + smodie och Make up: 250 kr (90 min)

Handmassage - på fingrar,händer och underarmar: 150 kr (30 min)

Färgning av fransar och bryn: 120 kr (30 min)

Noppning av ögonbryn: 75 kr (30 min)

Make up: 100 kr (40 min)

Nagelförlägning: 300 kr

Nagelförstärkning: 200 kr

Klassisk manikyr: 150 kr

Hårstyling/Frisyr: 150 kr



Boka in din tid genom att ringa till 0739275065


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0