Boka mig i grupp om ni bor i andra städer! :)





Nu på Fredag är jag bokad av en grupp kunder i Arboga som ska
 göra Gele förstärkning och Gele förlängning!
 Om någon övrig i Arboga är intresserad att göra Naglar så
 kommer jag finnas på plats i Arboga hos en kvinna som heter Gladis!
Hör av er till mig på Facebook om ert intresse finns!/
Hoy este viernes tengo un grupo de clientes en Arboga que se van hacer Uñas de gel!
Voya estar donde la señora Gladis atendiendo! Si es que
 estan interesados a hacerse tratamiento de Uñas es solo de contactarme para que resevemos una hora! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda M

Jag kanske kommer nån dag. :)

2011-05-31 @ 17:50:40
Postat av: jenni

ja självklart, du är välkommen! :)

2011-05-31 @ 20:51:27
URL: http://jennicruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0