ERBJUDANDE


Kommer så småningom om ca en/ två veckor att behöva 10 frivilliga Modeller för exklusivare naglar, Jag kräver att varje modell ska ha en fin och bra nagelplatta att jobba på och helst ingen nagelbitare, det för visning av olika design, det är dekorerade tippar som jag snart får in och då är det en förlägning som gäller med dessa snygga tippar för endast 200 kr för mina 10 frivilliga kunder som vill ställa upp på det? Så Säg gärna till vid intresse,? Kontakta mig via min nagelfacebook " jenni cruz Nails" eller till mitt telefon nummer 0739275065 :)
 
Här är en design visning som jag kommer att jobba med, naglarna är defenitivt läckra och värda att satsa på! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0