Gele förlägning



Det börja närma sig till jul och nu är det nog dags för en upp fräschning att göra SNYGGA naglar!
Har allt mycket kunder och det är bara roligare och roligare för varje kund jag har för alla tar
så olika dekorationer och design! Du är jätte välkommen till min hemma Studio!
Det bara att boka in dig hos mig på 0739275065 eller kontakta mig via Facebook: Jenni Cruz Ventura :)




Vill också tipsa om en jätte gullig tjej som alltid skriver mycket om sin vardag och är väldigt inne
inom modet, skor och såvidare, hon är en jätte härlig tjej som underhåller så många läsare som besöker
hennes blogg! Just nu är hon också med i en tävling och har precis gjort om sin design på bloggen!
Besök gärna henne
http://maallanpallan.blogg.se/ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0