Rasta flätor/hårförlägning!







Hej skönt att det alltid kommer upp nya erbjudande hela tiden!
Min vän gör nämligen Rasta flätor och vanliga flätor + hårförlägning.
Vill man ha hår förlägning tar man med sig eget löshår som hon sen
syr fast. Här nedan för sätter jag en mini pris lista 
som vi kör med just nu, så Passa på för hon och jag jobbar
ihop just nu och vi erbjuder dig dem bästa priserna!

Hårförlägning
: 200 kr
Vanliga flätor: 300 kr
Rasta flätor: 300 kr
Hårförlägning + Rasta eller vanliga flätor
: 450 kr
1-6 Flätor vid sidan över sidencuten 100 kr


Kommentarer
Postat av: nickenyfiken

finns det någon blogg/bilder på flätor som gjorts ? :)

2011-08-15 @ 16:59:33
Postat av: Pontus Fast

Tjabba!



Jag är väldigt intresserad utav att fixa rasta flätor men jag vill inte ha något inbakat.

Är dom jag vill ha vanliga flätor eller rasta då?



Mvh

2012-01-08 @ 22:06:23
URL: http://sweetflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0