NYA TIDER



Nu har jag fått mitt schema ifrån skolan och vill gärna medela om vilka tider jag jobbar med naglarna här
i Norrköping. Börjar även att jobba i Valdermarsviks Skönhet Salong som heter Afrodite hår och hud sirvice. Där kommer jag jobba både med Naglar, Hudbehandling, Noppning av ögonbryn & Make up.

Måndagar; Norrköping, 17.00- 19.00
Tisdagar; Norrköping, 14.00 - 19.00
Onsdagar; 14.00- 19.00
Torsdagar; 15.00 - 19.00
Fredagar; Valdermarsvik 13.00 - 18.00

Inom skolans Salonger börjar vi så småning om med våra hudbehandlingar då vi har kund pass.
Det kostar 150 kr för en Klassisk ansiktsbehandling där det ingår ( Rengöring, Hudanalys, peeling, ansiktsmassage + axel hals och bröst massage, porborttagning, mask, relax med våta handdukar " kalla och varma" för att lugna ner blod cirkulationen i ansiktet. Finns det tid över finns det erbjudande om plockning av ögonbryn, färgning av ögonbryn och en hård eller en vardags make up.

Ni som är intresserade att komma till kundpassen inom hud och övrigt är det bara
att ni kontaktar mig via min facebook - Jenni Cruz Ventura
via min Hotmail -
[email protected] och genom mitt nummer som är - 0739275065.

Passa också på att boka din tid för hårförlägning för endast 200 kr
och Rasta flätor för med både hårförlägning för endast 450 kr

Tack i Förhand :)/ Jenni Cruz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0